ملی چنج ، یک صرافی دوست‌ داشتنی
profile

ورود / ثبت نام

منو
1401-07-25 13:12:23
سرویس جدید «تبدیل ارز» در سامانه ملّی‌چنج!

در آخرین بروزرسانی سامانه ملّی‌چنج، قابلیت «تبدیل ارز» برای کاربران عزیز فراهم شده است.


از طریق این سرویس، شما عزیزان می‌توانید هر ارزی را به هر ارزی که تمایل دارید (و در سامانه موجود می‌باشد) بدون کارمزد، تبدیل نمایید.


به عنوان مثال، زین‌پس شما می‌توانید ووچر پرفکت‌مانی را به پی‌اس ووچر، تتر را به پرفکت‌مانی، ترون را به پی‌اس ووچر و … تبدیل کنید.


راهنمای انجام تبدیل

برای این کار، کافی است ارزی که می‌خواهید آن را به ارز دیگری تبدیل کنید، در کیف پول خود موجود داشته باشید و سپس از قسمت منوی کاربر، وارد بخش «تبدیل ارزها» شده و پس از انتخاب جفت‌ارز مورد نظر و اعمال تنظیمات مربوط، تراکنش خود را ثبت کنید و منتظر بمانید تا فرآیند تبدیل صورت گیرد.


پس از انجام فرآیند تبدیل، ارز مبدأ (ارزی که آن را به ارز دیگر تبدیل کرده‌اید) از کیف پول شما کسر شده و ارز مقصد (ارزی که ارز مبدأ را به آن تبدیل کرده‌اید) به کیف پول ارزی شما اضافه می‌گردد.


با ذکر مثال

اگر قصد دارید 2500 ترون را به ووچر پرفکت‌مانی تبدیل کنید، کافیست این مقدار ترون را در کیف پول ترون خود در سامانه، موجود کنید و با ورود به بخش «تبدیل ارزها»، به‌راحتی اقدام به تنظیم فاکتور جهت تبدیل 2500 ترون به ووچر پرفکت‌مانی کنید تا این تبدیل برای شما انجام شود.


پس از انجام این فرآیند، 2500 ترون از کیف پول شما کسر شده و باتوجه به معادل دلاری قیمت پرفکت‌مانی در برابر ترون، مقدار ووچر پرفکت‌مانی محاسبه‌شده به کیف پول پرفکت‌مانی شما افزوده می‌شود.


مجموعه ملّی‌چنج همواره در تلاش است تا با توسعه‌ها و برنامه‌های ارتقایی خود، در جهت آسودگی خاطر و کسب رضایت شما عزیزان پیشگام باشد. از این که در این مسیر همراه ما هستید صمیمانه سپاسگزاریم.