ملی چنج ، یک صرافی دوست‌ داشتنی
profile

ورود / ثبت نام

منو
1401-08-24 13:16:53
آموزش استفاده از اَبَراپلیکیشن!

جهت دریافت اپلیکیشن کافیست وارد پنل کاربری خود در سامانه شوید، سپس مطابق تصویر از منوی کاربری، «امکانات» را انتخاب کنید.

image



از منوی باز شده، «اپلیکیشن» را انتخاب کرده و وارد صفحه مربوطه شوید.

image



در این صفحه، سیستم عامل دستگاه خود را انتخاب کرده و با توجه به آن، بر روی گزینه «دریافت فایل» کلیک کنید. (عزیزانی که از سیستم عامل ios استفاده می‌کنند، پس از دریافت، باید در پایین صفحه گزینه «Add to Home Screen» و نهایتاً گزینه «Add» را انتخاب کنند تا آیکون برنامه پشتیبان به صفحه گوشی افزوده شود.)

image



پس از ورود به برنامه پشتیبان، کسب‌وکار «ملّی‌چنج» را انتخاب نموده و وارد صفحه بعد شوید.

image



در این صفحه کافیست همان «نام کاربری» و «رمزعبور» که با آن وارد سامانه می‌شدید را وارد کنید تا «ورود به پنل کاربری» شما در اپلیکیشن رقم بخورد.

image



حال، شما وارد پنل کاربری خود شده‌اید و می‌توانید از خدمات ملّی‌چنج استفاده کنید. 
برخی از خدمات سامانه هنوز به اپلیکیشن افزوده نشدند؛ امّا شما می‌توانید تمامی عملیات اصلی مالی را در این اپلیکیشن انجام دهید.
به عنوان مثال، جهت «خرید» از اپلیکیشن کافیست مطابق تصویر زیر منوی رمزارزها را انتخاب کنید.

image




در این صفحه، رمزارز مورد معامله خود را انتخاب کنید.

image



پس از انتخاب رمزارز مورد نظر و مشخص‌نمودن نوع معامله (خرید)، همانند سایت در فاکتور مشاهده‌شده مقدار دلاری ارز خود را وارد کنید و در صورت تمایل خرید از درگاه، گزینه «ثبت درخواست خرید» را انتخاب کنید تا وارد درگاه شوید؛ در صورت تمایل به خرید از کیف پول تومانی، روش پرداخت را بر روی «از طریق کیف پول» قرار دهید و از یک معامله سریع و آسان لذت ببرید.

image